פרסום בסלולר

  1.אופטימזציה של האתר הסלולר א. מילת המפתח בשורת הכותרת של האתר ב. שימוש במילת המפתח Directories של האתר ג. שימוש במילת המפתח בתוכן הכתוב באתר ד. שימוש במילת המפתח ב- ALT על תמונות באתר ה. קישור לאתר הבית ו. רישום האתר ב Google web master tools ז. חיבור ל Analytics. ח. SITEMAP.xml נפרד לאתר, שונה מ-sitemap.xml הרגיל שאנו מכירים פרסום בסלולר מפת אתר   ט. עדכן קישור לאתר הסלולר ב- ROBOTS.TXT י. וידוי כי האתר הסלולר עולה מהר ככל האפשר   2. קידום האתר א. קישורים מאתרים סלולריים אחרים ועדיף מאותו תחום ב. קישורים מאתרים חיצוניים רלוונטיים לאתר הסלולר ג. קישור לאתר הבית ומאתר הבית לאתר הסלולר ד. רישום האתר באינדקסים עסקיים השונים (בחו"ל גם ב Directories). ה. רישום האתר באינדקסים סלולריים עסקיים וגם ב- Directories סלולריים רלוונטיים ו. קישורים מרשתות חברתיות לאתר הסלולר ז. איכות הקישורים לאתר הסלולר מאוד חשובה מכמות הקישורים   3. פרסום האתר א. פרסם את אתר הסלולר באתרי סלולר אחרים ב. פרסם את האתר גם off line ג. מומלץ להשתמש ב- QR קוד פרסום בסלולר RQ קוד ד. Google AdSense for Mobile   4. רשתות חברתיות א. מומלצים כפתורי שיתוף באתר הסלולר ל- Face book ,+1Twitter ,LinkedIn , אלה הם כפתורים הבסיסים כך שלגולש תהיה חווית גלישה מהירה ונוחה ב. קישורים מרשתות חברתיות סלולריים Mobile Social לאתר הסלולר ג. לקידום בחו"ל כמה שיותר קישורים מרשתות חברתיות השונות הרבות והמגוונות לאתר הסלולר 5. מאפיינים חשובים א. שרות החדש של Google ליצירת שיחה – Click To Call ב. חיבור ואו קישור לשרות המפות של Google - Google Map ג. מסלול נסיעה (במקרה הצורך)- , Google Map Google Mobile Map ,MapQuest ד. מספר הטלפון של בית העסק זמין לעין הגולש ה. פיתוי הגולש בהצעת "קופון" ו/או מבצעים חלופיים דרך האתר ו. שעות פתיחת העסק, חברים זה לא כל כך נעים לראות גן סגור   6. קוים כללים בבניית אתר סלולרי א. CMS – כל מערכות התוכן למיניהם הינן בעלות פלגים אשר מתאימות את האתר לגלישה סלולרית. חשוב לבדוק כי האתר הסלולרי עולה מהר! ב. HTML5 – מתאים ובמיוחד לאתרים סלולריים-מומלץ, להקפיד על ציון 85% + ככל שציון גבוה יותר כך יותר משתמשים יוכלו להנות מאתר ג. המלצה חמה - להתרחק מכל מיני אתרים שברישום אליהם, מבשלות לך את קוד אתר הבית ויוצרת לך אתר סלולרי מניסיון זה לא עובד טוב, הגולשים לא אוהבים את האתרים הם לא יפים ואינם נוחים לגלישה בהם 7. גרסאות שונות של "שם המתחם" באתרים סלולריים א. m-mydomain.co.il ב. mydomain.co.il/mobile לשמור על authority של הדומיין ג. .mobi לא הכי חשוב. 8. קווים כללים בבניית אתר סלולרי א. מומלץ להשתמש בשורה יחידה לכפתור ו/או כיתוב ב. המנע מלהשתמש בעיצובים מאתר הבית ולעשות העתק הדבק לאתר הסלולר ג. השתמש בתוכן כיתובי הכי רלוונטי שאפשר ומומלץ די קצר, יש לציין כי הפעם מנועי החיפוש אוהבים זאת מפני שזה מקנה חווית גלישה מהירה ועניינית באתר פרסום בסלולר-דוגמאות ד. אם יש לך תוכן ארוך מומלץ להפרידו לשני דפים ה. המנע מלשכפל תוכן מאתר הבית לאתר הסלולר ו. המנע משימוש כל האפשר ב Java Script ז. המנע מאתרים שעוזרים לפתח אתר סלולרי ביצירת קוד מאתר הבית שלך ללא שימוש ב- SEO ח. מומלץ שאתר הסלולר יהיה דומה מאוד לאתר הבית ט. בדוק את האתר הסלולר עם תקן W3C https://validator.w3.org/mobile/ פרסום בסלולר W3C    9. דירוג האתר א. המנע מריבוי מילות מפתח, בחר את המתאימה ביותר ב. תאימות לסוגי מכשירים רבים ג. קידום בחו"ל מדברים אף על מיקום סוג המכשיר ד. סוגי דפדפנים על פי סוגי מכשירים ה. חווית גלישה טובה ומהירה באתר-המנע בשימוש כפתורים קטנים ואו כיתוב קטן ו. הפורמט בו נבנה האתר (ראה סעיף 6) 10. מנועי החיפוש- Google ,Bing . א. Google - בחיפוש סלולרי מקסימות עד 15 מילים בתיאור של האתר description ב. Google - משתמשים בשלושה רובוטים לסריקה של האתר –googlebot ,mobile , smartphones ג. Google - אופטימיזציה של גרסאות אתר הסלולר לסוגי מכשירים – מומלץ בנפרד ד. Google - פעולות הפניה של redirection מאתר הבית –אין בעיה, רק לא Java Scrip ה. Bing- רשום את האתר בWMT ,וב Business portal ו. Bing- מנוע החיפוש של Bing גודלת בקצב גדול מבחינת חיפושים סלולריים בעולם ז. Bing- בחו"ל 50% מהחיפושים הם חיפושים גאוגרפיים local