קידום בחברתיות
קידום בחברתיות

האם קיימת באסטרטגית הקידום שלך רשתות חברתיות?

כולנו עברנו את אבולוציה חדשה בעולם האינטרנט-רשתות חברתיות  ולמקדמים שבננו מה שהיה כבר לא יהיה כמו שהיה.

למה גוגל כל כך נסערת לממש את העדכונים שלה והרלוונטיות בתוצאות החיפוש מהרשתות החברתיות כל כך מהר ועכשיו?

זה לא סוד שרוב העולם עובר היום ליותר חברתי ומובילי ,יותר ויותר אנשים משתמשים בנייד החכם שלהם להביע את עצמם ולחשוף על עצמם מבעבר.

זה אומר חברתי ,קל יחסית היום להירשם לכל רשת חברתית  ולהגיב לכל פוסט שעולה ואו תמונה, המתחרים של גוגל במיוחד בינג הבינו את המהלך של רשתות חברתיות לפני גוגל , דבר שגרם להם להיות יותר רלוונטיות בתוצאות החיפוש , במיוחד בתוצאות הלוקליות במובייל ששם הם כמעט ושלטו בתוצאות יותר מגוגל.

הדבר הזה גרם לזעזוע גדול מאוד בגוגל ,הם ממש נכנסו ללחץ  והחליטו על מהלך ללא פשרות ניקיון תוצאות החיפוש במנוע החיפוש , המחלה הזאת של אי רלוונטיות במנוע החיפוש דבר שגוגל לא יכלו להשלים אתו יותר  ובמיוחד שהרשתות החברתיות משדרות רלוונטיות בתכנים המשותפים שם.

הם החליטו על העדכונים האחרונים של פנדה, הם פשוט ניקו את רוב הזבל שהיה להם ושינו את השיטה.

שגוגל הבינה את המשחק החדש שמתפתח , הם מהרו מאוד לשדרג את הגוגל +1 שלהם לרמה גבוה יותר ואף להתרחב  לבניית קהילות, קבוצות  וכו.. כמו בפייסבוק וכל זאת על מנת לדעת על מה אתם מדברים כל הזמן?  ומי אתם מבחינת האינטרנט ? וכך גוגל מקווה לגרוף את כל הקופה לשטח הבית שלה , כי שם יותר קל לדעת על מה אתם מדברים? ומה רלוונטי? ואף אולי להתאים לכם חליפה של תוצאות חיפוש במנוע החיפוש כי אתם כאלה…

אלו  סיגנלים חברתיים  גוגל לוקחת בחשבון? ולמה גוגל קוראת סיגנל?

אז קודם כל מה הוא סיגנל? סיגנל הוא אות בעל ערך שמגיע מהרשתות החברתיות בעל רלוונטיות מסוימת לגוגל, אך זה קורה בפועל לדוגמא: אתם מפרסמים מאמר איכותי שכתבתם בבלוג שלכם והמאמר (אם יש לכם כפתורי שיתוף באתר שמומלץ להתקין ) אחד הגולשים מצייץ אותו בטויטר ומשהוא בטויטר שוב מצייץ את המאמר שלכם עם החברים שלו בטויטר ומשם יש איזה חבר של חברה שמשתף את המאמר ועושה לו לייק בפייסבוק ומשם יש איזה חבר שמשתף את המאמר מהפייסבוק בגוגל+1 ,המהלך הזה של הוויראליות יוצר סיגנל לגוגל שמדברים על משהוא שהוא רלוונטי למנוע החיפוש שלה.

כי השיחה ממושכת ומעורבת בכמה רשתות , זאת אומרת שהיא סיגנל חזק ממאמר שמפורסם ברשת חברתית אחת .

חשוב מאוד לציין שככל שהמשוחחים ברשתות הם חזקים יותר מבחינת עוקבים ,חברים וכו.. כך גם הסיגנל חזק יותר מבחינת גוגל.

לדוגמא לקבל שיתוף של המאמר שלכם "במקו" הוא חזק יותר משיתוף של חבר ממוצע שלכם ברשת.

שוב אני חוזר על השאלה שפתחתי איתה את המאמר – האם קיימת באסטרטגית הקידום שלך רשתות חברתיות?

כי עם מאמר טוב ואיכותי וביצוע פעולות נכונות וטבעיות ברשתות השונות  , לא רק שהוא גורם לקידום האתר מבחינת מנועי החיפוש ,  אלה אף יכול להניב איכות גולשים חדשה  לאתר וללקוחות שלכם .

אני בעד סיגנל חברתי איכותי הכרוך במאמר איכותי ואו תמונה, וידאו, מסמך המסקנות שלי ,מדריך למשתמש  וכו… ,יכול להניב סיגנל לגוגל שיקדם אתכם במנוע החיפוש ואף ישדרג אתכם מבחינת איכות הגולשים באתר.

 מוזמנים להגיב ולהירשם לקבוצה שלנו Seocial .

תודה,